3 Ağustos 2013 Cumartesi

Yeni Kız Oyunları

Yeni bir oyun sitesi arıyorum.İçinde yüzlerce kız oyunu olan.İstediğim zaman istediğim kız oyunlarını oynayabileceğim.Keyif alacağım.Sitede yeni yeni arkadaşlıklar kurabileceğim.

Okadar çok aradım google.com da .Kız oyunları yazıyorum yok , en güzel kız oyunları yazıyorum yine yok , yeni kız oyunları oyun sitesi yazıyorum yine yok.Saçma sapalak kız oyunları çıkıyor karşıma.Oynarken bile nefret ediyorum.mecbur oynuyorum.Yok başka oyunlar bulamıyorum.Hep aynı kız oyunları hep aynı oyunlar,Deli ediyorlar beni.Aylar oldu biri çıkıpta ben çok güzel bir flash oyun sitesi biliyorum haydi sizde gelin demiyorum.Bu kaçıncı kız oyunları makalem ama olmuyor işte.Kimileri sanırım oyun sitesi kuruyor içine bir kaç oyun ekliyor bırakıyor öyle.Hep aynı oyunları oynamaktan sıkıldık yaw.Artık yeni kız oyunları istiyoruz.Hiçmi yok dünyada kız oyunu ya.Dünyada  sanırım bir çok kız oyunları vardır.Neden onları kendi oyun sitelerinize eklemiyorsunuz da bizlerde oynayalım.

Yeni makyaj oyunları istiyoruz , yeni barbie kız oyunları , yemek oyunları ne kadar kız oyunu varsa hepsini istiyoruz.BUradan sizlerede sesleniyorum oyun severler.Varsa bildiğiniz güzel yeni oyun siteleri bana lütfen iletin.Aramaktan sıkıldım sıkıldım.Sizden haber bekliyorum

2 yorum: