3 Ağustos 2013 Cumartesi

Kral Kız Oyunları Oyna

Kızların en çok sevdiği oyunlar makyaj oyunlarıdır.BUnu nereden mi biliyorum.Hangi oyun sitesine girsem hangi oyun sitesini araştırsam o oyun sitesinde en çok oynayan flash oyun ya giydirme oyunudur yada makyaj oyunudur.Yani buda demek oluyorki kız oyunseverlerin neredeyse tamamı makyaj yada giydirme oyunlarını tercih ediyorlar.Ben ne kadar bu kız oyunlarına uyuz olsamda her sitede bunları görüyor ve hiçbişi yapamıyorum :) Gönül isterki ne kadar böyle gıcık makyaj oyunları varsa ne kadar kötü giydirme oyunları varsa hepsi yok olsun :) İstemiyorum kız oyunlarını  görmek etmek ya.Kral kız oyunlarımış oyunskor kız oyunlarımış oyuncini kız oyunlarımız , yok efendim oyunuoyna.com kız oyunlarımış , yeter yaw yeter..Kız oyunlarını duymak görmek bilmke istemiyorum.Siz kızlar artık kendinize farklı oyunlar seçin lütfen...

1 yorum: