3 Ağustos 2013 Cumartesi

Barbie Giydir

Kız oyunları yazmıştım google.com arama motoruna , oradan bir siteye girdim bir barbie giydirme oyunu oynadım ama ertesi gün aradım aradım o oyunu bulamadım arkadaşlar.Buradan sizden yardım bekliyorum.Oyunu okadar çok sevmiştim ki anlatamamç. :( Çok beğendiğim barbie oyununu ne yaptılar kaldırdılarmı anlamadım ki bulamıyorum hiç bir yerde.Lütfen bu konuda sizden yardım bekliyorum.Oyun hakkında size biraz bilgi verim.Oyun diğer barbie oyunlarından biraz değişik.Oyunda barbie kızı önce kendi seçiyor elbiselerini ve sen beğenmezsen ona kendi seçtiklerini giydiriyorsun , sonrasında barbie senin giydirdiklerini beğenirse boynuna sarılıyor ama beğenmezse seni itiyor ve düşürüyor.Böyle bir oyun du işte .Eğer biliyorsanız yada denk gelirseniz bana mesaj atın buradan.Teşekkürler iyi eğlenceler size.

1 yorum:

  1. Sitemde barbie oyunları mevcut beklerim
    http://www.kizcocukoyunlari.com/

    YanıtlaSil